Subject: FW: Elektriliitumisprojekt TC0638
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Mar 2025 16:09:56 +0200

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks

Elektriprojekt

Kurvi tee 397, 399, 401,405, 403, 407, L1 Saue vald, võrgu ümberehitus

Töö nr 25-12 (TC0638)

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Andres Koppel <[email-masked]>
Sent: Monday, March 24, 2025 3:54 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: Elektriliitumisprojektid LC2524 ja TC0638

Tere.

Saadan uuesti kooskõlasamiseks.

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, March 21, 2025 1:33 PM
To: Andres Koppel <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Elektriliitumisprojektid LC2524 ja TC0638

Tere

Oleme tutvunud esitatud materjalidega ning palume materjale veel
korrigeerida/täiendada.

*	Projekti asendiplaanil palume kajastada avatud kaeve korral
ehituskaeviku piirjooned (sh ka tee kaitsevööndis) ning ka riigitee
kaitsevööndi piirid.

Avatud kaevikute paiknemise ja kauguste osas palume lähtuda TRAM
juhendist.

Avatud kaevikud ei tohi olla tee nõlva alumisele joonele lähemal kui 1,0
m.

Eeltoodud nõude täitmisel tuleb arvestada tehnovõrgu rajamissügavust ja
mulde varisemisnurka (kaeviku sügavus, varisemisnurk 1:1).

Avatud kaeve korral ehituskaeviku piirjooned palume kajastada ka antud
asukohas.

*	Palume kajastada asendiplaanil nn noolega kastis, et riigiteega
ristumiste asukohtades tuleb tehnovõrgud rajada min 1,5m sügavusele ning
kaitsetorus 1250N.

*	Palume kontrollida ristmevälja joonisel riigitee maaüksuse
katastriüksuse piiri paiknemist ning asendiplaanil tundub olevat antud
asukohas ka katastriüksuse piiri osas topelt joon.

*	Palume kontrollida ning vajadusel korrigeerida töö nr andmeid
seletuskirjas, asendiplaanil, IKÕ plaanidel (asendiplaanil on kajastatud
erinev töö nr).

*	Palume kajastada asendiplaanidel ka katete taastamise osa. Hetkel
ei tuvastanud sh haljastuse/kruuskatte taastamist asendiplaanilt.

*	Palume korrigeerida IKÕ plaane.

Palume eemaldada IKÕ plaanidelt tabelist vastav tulp, kuna antud andmete
esitamine ei ole enam nõutud ja lisaks puudub antud tulbast vastavad km
nr.

Palume kajastada IKÕ plaanidel kinnistu piiride tähis asendiplaanil ning
tingmärkides samasuguselt.

IKÕ plaanil kinnistu Kurvi tee 395 nn alajaama juures kajastub topelt
kinnistu piir.

Palume parandada IKÕ plaanide loetavust ning kajastada taustainfo
(geoalus, haljastus, teekontuurid, kraav, ol ol tehnovõrgud jne) hallina.

*	Palume kajastada ka projekti töö nr 25-12 asendiplaanil avatud
kaeve korral ehituskaeviku piirjooned (sh ka tee kaitsevööndis) ning ka
riigitee kaitsevööndi piirid.

Avatud kaevikute paiknemise ja kauguste osas palume lähtuda TRAM
juhendist.

Avatud kaevikud ei tohi olla tee nõlva alumisele joonele lähemal kui 1,0
m.

Eeltoodud nõude täitmisel tuleb arvestada tehnovõrgu rajamissügavust ja
mulde varisemisnurka (kaeviku sügavus, varisemisnurk 1:1).

Samuti palume kajastada asendiplaanidel ka katete taastamise osa (töö nr
25-12).

Palume edastada projektid uuesti kooskõlastamiseks minu e-mailile.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet